Monday, July 27, 2009

Boleh ke camni....

yuhuuu...dah lama tak update blog aka diary.. tiba2 tergerak nak tulis sambil2 pikir camna nak buat pakej ni... PAKEJ APA???? Dari petang tadi mak aku duk sembang2 ngan ayah aku (mntang2 abah dah pencen) tentang bisnes kanopi dia nie. Dah dua tahun buat asal sikit baru hasil bebel ma plak. Dengar jelah abah, dah memang dia ada bisnes dari abah dah tak gi kerja, dengarlah planning ma tue..Tapi yg kena tempiasnya aku jgak, mentang2 aku menjadi penganggur terhormat tak mendatangkan hasil walaupun aku dah banyak menuai dalam FARMVILLE aku..hehehhe.
Ma aku ni walaupun tak kerja tapi kepala dia leh tahan gak nak buat bisnes kecil2 tolong ayah aku katanya.. KANOPI, BUFFET, GAS MASAK. Kiranya dah banyak jgak barang2 mak aku ni bagi sumbangan berbayar kat org2 yang memerlukan barangan tue...hehehe... sumbangan tak berbayar ada jgak kdang2...Tapi yg aku pening skang ni ma aku baru tambah kanopi baru plak, siap nak buat skirting meja ngan Scallop skali...payahnya dia suh aku plak plan berapa harga berpatutan..ni smpai skang aku dah plan2 jgak, tapi asyik kuar dalam pala aku.. BOLEH KE CAMNI..CAM MAHAL LAH PLAK...ubah2 sikit harga..CAM MURAH SNGAT LAH PLAK...huhu ni yg payahnya kalau otak takda otak bisnes...huhuhu. Harap2 esok dah bleh aku tunjuk kat ma berpatutan tak harga ni..hehhehe,,, MA TUNGGUUUUUUU...

p/s: upah kasi skali ma..penat gak pkir harga ni..hahahha

No comments:

Post a Comment