Thursday, July 2, 2009

a walk to remember....


fuh dah lama tak masuk blog aku then update...tiba-tiba ada hati nak menulis, menaip, mengingat dan memikir apa yg nak tulis...hehehe....dah sminggu aku hbis tempoh dipanggil pelajar..dan skang tempoh dikenali sbagai penganggur profesional...cesss perasan beb..hahaha. dulu penganggur terhormat.naik sikit..pangganggur ada kelas dan skang naik skit lagi penganggur profesional...tapi the fact is still penganggur what..uhhh hate that word..tapi sabor jer...masa ni lah nak rehatkan badan, minda, otak segala nak rehat lah sampai betul2 rehat...kan2. nanti dah keroje takda nyer nak rehat panjang2...

Aktiviti pertama aku pas dah habis tempoh memandaikan diri....aku blik KL beramai2 ngan geng2 umah sewa time LM...pastu gi hantor one of my fren blik India.....(jgn salah paham bukan dia org india, tapi bapak dia keja kat india..hehehhe). malam pastu gi downtown kat cheras kut ngan nomi...ntah yer ke tak cheras...hehehe ....tapi takda benda pun....esok nyer aku blik ngan momi ke TRG my hometown...rindu nok mkang nasik mok aku masoklah pulok..... tapi tiba2 rindu korang lah beb....nak jalan pi melaka malam2 blik kut highway AMJ , pastu masing2 buat2 bercakp sbb taknak diam jer dalam keta, sbb dngar banyak citer hantu pasal higway tu...then rindu nak dengar baby mama zira berdangdut dalam perut...huhuhu..misss u guys....


....muiz kuarkan juruz apa ntah....



2 comments:

  1. noyuuuu....seyes rindu mase kite bsame2 br5 dulu...mase kite bt2 lawak lam kete kat AMJ sbb xnk suasana sunyi, pastu mase kite lumbe minum air buah kt bukit bruang smpai tsedak2 sbb tgelak2 smpai smua mate duk pandang kite....pastu mase kite bckp gune bahase negara ape tah...siap de bahase jepun, prancis, german, thai, BI...last2 kuar bahase tah pape...hahaha...mmg lawak giler...xtahan gelak mse tu...pastu mase kite g kebun atok muiz...mkn buah2, panjat pokok, tggu si Lan bukak durian tuk kite makan, hahahha...seyes rindu beb...huhuhu...wlpn 2bln, tp rs cam best sgt2

    ReplyDelete
  2. hehehe...nanti aku maskkan journey to kebun atok muiz..

    ReplyDelete