Sunday, July 19, 2009

2 weeksssss...

woooo.....it's almost 2 a.m aku tulis entry ni...ni sbb aku tak leh setkan lagi masa tdur aku masa study dulu ngan skang yg dah start menganggur blik... dulu blajor....magrib je tdur dulu...zzzzzzzzzzz...then bangun blik kul 1 ..isyak..then sambung wat assign or apa2 kerja...woitttt...mazlia tu time blajor...sedor2 lah sikit.... Tapi the fact is skang aku takleh tuning lagi walaupun dah 2 minggu aku sudah hbis bergelar pelajar...(uwaaaa apa aku merepek ni).
Time aku tulis entry ni...aku rasa benda cam aku ngah tulis diari plak, padahal aku tak pernah and tak suka tulis diari...tapi betul lah org ckp, skang zaman moden, smua benda berteknologi and now i use technology tuk menulis..and aku harap aku akan sentiasa menulis DIARY aku ni di waktu kelapangan, seronok jgak.


...NoYu..

No comments:

Post a Comment