Friday, January 1, 2010

day 1st in 2010...

Hari pertama di 2010..
banyak benda yang plan dalam kepala...tapi tak tahu tercapai dek akal ke tak..
harap2 akan jadi kenyataan sampai ujung tahun 2010.

2009 berlalu dengan successnye bagi aku...apa yg aku nak Alhamdulillah berjaya dilaksanakan.. aku dah habis belajar...aku dah start kerja....aku dah jadi tunangan orang...(thanks syg)....dah bleh pegang duit sendiri....dan mcm2 aku impi dah bleh dimiliki.

Tapi satu benda yg aku takleh tinggalkan setiap tahun..sejak aku pandai simpan azam ni...sejak aku tahu apa itu duit...sejak aku bleh kira 1...2....3....
apa lagi kalau bukan penyakit B.O.R.O.S.... helpppp camna nak buang tu..
tiba2 aku terngat kat nad kwan aku masa study dulu..... dia kata ' kak noyu bleh masuk kat terowong keinsafan.....cam terapi...ada je kat tempat2 kecantikan jgak kut...bleh buang aura2 yg tak elok'...hehhe cam betul tue...

if dapat lah...seronoknya..mesti aku dah leh simpan duit menimbun...dah leh beli apa yg aku rasa tak tecapai nak beli.....satu jer harap hatiaku kuat untuk tahun ni supaya jgan BOROS jer... tu jer azam aku yg paling aku nak capai sejak dulu....

harap jadi kenyataan utuk 2010.....chayok...chayok noyu...u can do it.....

No comments:

Post a Comment