Saturday, January 2, 2010

borinnkkkk @ofis

wahhhh Mak..tolong ...boring sungguh harini...
Ahad yg sngat lemau... bangun pagi dah lambat daripada biasa..then kuar rumah dah 6.30 pg, biasa sesudah subuh aku dah kena kuar.

Nak jadikan citer plak arini skolah dah start mesti ramai warga guru atas jalan ( bukan salahkan warga guru yer....) dan tak syak lagi, aku tersangkut jgak ngan traffic light skolah yg ntah berapa banyak bilangan sepanjang aku dari Kuala Terengganu ke Dungun ( tak sempat kira...tumpuan penuh ke jalan jer....). lagi 5mnt kul lapan tapi lagi 25Km ke dungun..alamakk..terpaksalah aku guna taktik kotor sikit....hehe... " Hello!!!Midah ke ni, tolong punch untuk kak Nuru pagi ni..mcam smpai lambat jer nie"...hehehhe yessss berjaya. punc card aku tak merah harini... thank you Midah..cukup bulan blanja mnum k..

Dah settle satu benda...sampai ofis sangatlah tenang skali.tak ramai lect yg ada, ramai yg cuti hantar anak skolah lah, cuti rehat lah, cuti elakkan meeting lah..heheh yg ni aku letak jer...
tup...tup...tup...ngah rileks2 layan jiwa pagi2 ni, tiba2... " nanti meeting kul9 yer..nuru, awak sediakan untuk jadual, kita meeting pasal jadual skali...."... What??? aku tak tahu apa pasal jadual ni...kak wani, helpppppppp.. huhuhu. cuti plak... jadi terpaksalah aku jadi bidang terjun pasal jadual...nasib ada akak2 snior yg tolong.. hehhe senang sikit hati aku..... 11.00 pagi meeting done.. dengan snyuman lebar kuar bilik meeting...kuikui..

tulah tugasan aku pada harini...half of the day....

jommmm pi mkan.....kuakuakua...



No comments:

Post a Comment