Sunday, February 15, 2009

First in 2009....

tonight is the night...for you make it right...



huhu since zaza keep asking me asal tak update blog beb..huhuhu.. ni lah masanya aku rasa paling sesuai...mata takleh katup, otak dah tepu, tangan dah lenguh (ni pekena neslo ais mamak depan ni lah), so aku spent masa to update my blog. It's already february 2009, nothing much special happen in my life. Just a basic routine as student, doing assignment, research ( ntah apa2 tak jalan lagi ni beb..huuhu takut pun ada.), preparing for khidmat masyarakat (at SEROM, avery week aku pi sana, dah muak dah nie), then class as always (minggu ni sehari jer kelas...yihaaaaa best bangat) then bla bla bla. As i said the same routine everyday.



minggu ni dah masuk 2 minggu aku tak jaid pi JB jumpa Zura laling, huhuhu..sbuk lah beb with SEROM activities, ngalahkan menteri nak bagi kebajikan plak aku rasa. so aku decide, if okay i will see you on march..hope so. (tunggu ko gaji dulu ek zura..heheh aku nak mkan besau ni..).

but something special i've made on this february, heheh tak sangka2 aku ni ada gak sentimental feeling aka jiwang.co. aku berjaya buat special card for my bf (heheh BF could be for best fren, boyfrend, best buddy frens and etc...), it's up to you which BF i've created the birthday card for...hehehe. happy birthday to you.....

No comments:

Post a Comment