Monday, January 12, 2009

first thing to write down.....

yeeeeeezaaaaa... i already create the blog myself. ni pun sbb one of my friends keep asking me to create the blog sbb diorang smua duk layan blog skang kan.. hehee actually Credit to ZAZA for advising me to update bout myself in this blog. Maybe senang untuk dia baca kut or keep in touch with me since we're not stay together anymore...huhuhuhu bab sedeyy plak rasa.




Tapi biasalah, bila everyone has their own life mesti nak kena berpisah then buat haluan masing2 kan, but friends (zaza, jusdy, liza and zura) u still number one in myheart apart of my tuuuuuttttt. hahaha. Sebelum ni aku dah start jgak blog ni but it's halfway jer...so i hope this time i could manage my blog wisely since aku busy banget ngan research aku..




last but not least this is for our old time memory for my best2X fren ever... rindu bangeeeet.

2 comments:

  1. kaka noyu....mana gmbr kite...hehehhe :)

    rindu ngan zuera liza zaza...huhuhu

    aktifkan blog anda k :)

    ReplyDelete
  2. credit to me ya!!!....finally ko create gak blog..mcm ni baru bez...baru leh tahu activity terbaru ko!

    ReplyDelete